Известие

Collapse
No announcement yet.

Почна се!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Според мен вземи първо с мултицет да си провериш кабелите,щото външния вид често лъже.Виж също тая снадка на буксата дали дава хубав контакт,че може да е направена отгоре-отгоре.Като го гледам на снимката мисля че нямаш прекъсната писта/не мога 100% да съм сигурен/,трябва да се замери да няма нещо изгоряло по електрониката,но пък найстина е по-добре да се изчака и да се сложи работещо табло за проба,та да се разбера откъде е проблема.

    Comment


    • кабела не може да се провери .. долу на датчика нема изводи
      33 16v/MR2 SW20/S3 8L

      Comment


      • Има букса по нататък ,провери първо него , па ако може да намериш пробно работещо тъбло още по добре ! Не ти ли остана от старата алфа ?
        Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

        Comment


        • Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
          Има букса по нататък ,провери първо него , па ако може да намериш пробно работещо тъбло още по добре ! Не ти ли остана от старата алфа ?
          къде по нататък има букса, кабела си влиза в сноп от много кабели и тръгва някъде из таблото към дупката от средата където излизат
          33 16v/MR2 SW20/S3 8L

          Comment


          • провери така между двете букси дали съпротивлението не е 0 ома /да дава на късо/. тая ширмовка са я вързали към масата,може и кабелите да са объркали.
            точка

            Comment


            • Значи кабелите отиват горе в таблото на един куплунг. И не знам дали така трябва да е, ама двата кабела са накъсо според уреда
              kolev писали сме по едно и също време Какво може да им е объркано на кабелите? Това, че са накъсо не ми изглежда нормално, ама си мислех, че може от датчика да идва късото.
              Last edited by LeoVin4i; d.m.y г., 13:59.
              Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
              Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
              Audi A4 1.9 TDI

              Comment


              • Някой мерил ли е такъв датчик,защото на мене ми се струва,че е просто една намотка с магнит вътре и при това положение съпротивлението може да е част от OMA и да се лови трудно.Не е ли по-добре да се повдигне едното колело и да се включи на някоя скорост и да се замери идва ли напрежение в таблото.Все нещо трябва да идва.
                Last edited by mordohy; d.m.y г., 16:16. Основание: объркване на мерни единици
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • ами даже не част от волта, а 5волта трябва да са. 0-5-0-5 и така. тая ширмовка не пречи така ако е вързана на масата, ама тоя белия кабел ако е сигналния....
                  първо измери за късо между двете крачета.
                  точка

                  Comment


                  • Значи белия е сигнален а по червения +12 към датчика ли трябва да отиват? Масата от шасито се взема?
                    Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
                    Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
                    Audi A4 1.9 TDI

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                      ами даже не част от волта, а 5волта трябва да са. 0-5-0-5 и така. тая ширмовка не пречи така ако е вързана на масата, ама тоя белия кабел ако е сигналния....
                      първо измери за късо между двете крачета.
                      Исках да кажа ома.оправих го вече!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • от къде се взима маса за тоя датчик ???
                        33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                        Comment


                        • или от оплетката или от корпуса на скоростната кутия.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • при положение, че датчика е с пластмасово покритие как да взима от там?
                            33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                              Някой мерил ли е такъв датчик,защото на мене ми се струва,че е просто една намотка с магнит вътре и при това положение съпротивлението може да е част от OMA и да се лови трудно.
                              На Алфа не съм раглобявал такъв датчик но съм си играл с на Опел датчика но принципно идеята е една и съща
                              Елемента който отчита се нарича датчик на ХОЛ - механизма е : един диск който е разграфен на сектори които са намагнетизирани през един и се получават високи и ниски нива на сигнала .
                              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                              Не е ли по-добре да се повдигне едното колело и да се включи на някоя скорост и да се замери идва ли напрежение в таблото.Все нещо трябва да идва.
                              Аз това им го предложих още преди 2 седмици ама няма кой да чете и да изпълнява .

                              Тъй като за един оборт нивата се вдигат и свалят няколко пъти за по сигурно може да се върти колелото на ръка а данните са 5v или 12v (зависи от схемата) за високо ниво и 0,5-0,7v за ниско ниво .
                              Един мултицет с хубаво подострена сонда дупчиш кабела и мериш и всичко си излиза . Започва се ниско от датчика и после и на таблото пак се мери ако долу всичко е наред.
                              Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                              Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                              Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                              Comment


                              • дигах дясното колело днес - резултата:
                                нулево напрежение - 0 волта - нито ниско, нито високо ниво на напрежение
                                съпротивлението на двата кабела на буксата е - 3,5 ома
                                всичко стойности седяха неподвижни, независимо дали се върти колелото, или не ... мисля че таблото отпада като заподозрян ...
                                33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                                Comment

                                Working...
                                X